woensdag, september 10, 2008

Ze is er!!!

Excuus voor de late reactie. maar ze is er! onze dochter Sanne.
Geboren op 28-08-2008. Alsof ik de benen bij elkaar hield tot die mooie datum.
uiteindelijk via een keizersnee, dus dat was best heftig nog. maar goed. na vier daagjes in het ziekenhuis mochten we naar huis en daar hadden we nog een paar daagjes hulp van een leuke flinke moid uit een dorpie in de buurt. ze was er ientje van... en mijn moeder kon natuurlijk meteen weer een kennisje van haar en ook haar aangetrouwde familie was ons (of eigenlijk mijn lief) bekend. een beruchtje familie uit dat dorpie.

we zijn langzaam aan het wennen aan het met zijn drietjes een beetje in en rond het huis medderen. ik moet nog veel rust nemen ivm de operatie, maar dat betekend gewoon dat joost wat vaker op moet staan om zware dingen voor me te tillen.

anyway. nu alle kraamvisite.. maar da's wel gezelli.

4 Comments:

Blogger Jimmy Shelter said...

Gefeliciteerd!

Dat het maar een stoere grrrl mag worden!

3:28 p.m.  
Blogger Laura said...

sweeeet ... gefeliciteerd! We willen natuurlijk foto's zien etc ;)

Heel erg gefeliciteerd, dat je maar snel vrolijk rond gaat rennen en volop gaat genieten van Sanne.

5:54 p.m.  
Blogger PS said...

Van harte gefeliciteerd met dochter Sanne! Geniet maar lekker van dat kloine spul.

8:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Super! Gefeliciteerd! k dacht nog even te wachten met een kraambezioek. Het zal wel druk genoeg zijn zo de eerste twee weken. Geweldig geboortekaartje ook!

11:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home