dinsdag, juli 08, 2008

dikke enkels, dikke buik, dikke huid?

Hallo beste mensen,
Wanneer u mij tegenkomt op straat, kijk dan eens verder dan de buik die ik op dit moment draag.
Ik ben dan wel tonnetje rond en já er zit een kind in die buik, maar behalve dat ben ik nog steeds dezelfde persoon als voorheen. Ik ben nu alleen in blijde verwachting.
Het feit dat ik in blijde verwachting ben, betekend niet dat ik opeens nergens meer over wil praten dan Het Kind. Het betekent ook niet dat ik opeens behalve zwanger zijn niets meer doe in mijn leven. Ook vind ik de opmerkingen over het formaat van mijn buik en wangen niet leuk. Bovendien zijn die opmerkingen nogal zinloos. DUH! Mijn buik is wat groter... ik ben zwanger. Dat weet jij, dat weet ik... dat weten we allebei al 7 maanden. Zei ik 7? Ik bedoel natuurlijk bijna 8.
Ik heb nog steeds geen vreemde eetgewoonten en ken ook niemand die dat wél had tijdens de zwangerschap. Ik ben niet constant sjagrijning (al word ik dat natuurlijk wel van al dat gezeur over "of ze al schopt" en de vervelende zwangerschap-gone-bad-verhalen). Ik mankeer bijna niets.
En ja, ik ben blij dat er een kind aankomt. En natuurlijk is het heel gek en bijzonder dat ik af en toe mijn hele buik zie (en voel) bobbelen wanneer ze zich weer eens omdraait of de beenspieren uitprobeert. Natuurlijk ben ik behalve gewoon mezelf óók zwanger, maar ik zwijmel nog steeds niet weg bij foto's van puppies. Ik begin nog steeds niet te janken als ik een hertje op tv zie (behalve bij Bambi natuurlijk, maar dat had ik voor die hele hormoongolf ook al).

Wat me ook irriteert zijn mensen die ik eigenlijk niet ken. Eigenlijk nooit spreek. En vaak eigenlijk niet eens aardig vindt (voornamelijk omdat ik ze nooit spreek en als ik ze spreek dan gaan ze opeens heel "guttegut wat ben ik grappig en sarcastisch" tegen me doen). En mensen die mij nooit gedag zeggen behalve als mijn vriendje erbij is. Die mensen die gaan nu opeens wél met me praten. En dan voornamelijk over de zwangerschap. omdat ze me eigenlijk niet kennen.

anyway.

verder zijn er ook nog allerlei leuke dingen hoor. zoals een superstoere cd die eraan zit te komen waarvan jullie allemaal honger zullen krijgen.

nog een paar dagen werk. en ik heb nu helemaaaal geen zin meer. :(

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gewoon doen wat je leuk vind, zwanger of niet.

2:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Rare eetgewoontes had je toch al :-)!!!!

Fon

7:42 p.m.  
Blogger Mabel Candy said...

Er is een grote vreugde in mijn hart, net als een rivier, ik weet niet wat te doen of zeggen dat het genoeg is om Doctor Ororo bedanken voor het instellen van mijn vriend terug naar mij zal zijn. Mijn vriend vertelde me dat het voorbij was en weglopen zonder redenen waarom hij een pauze wilt, ik was in verwarring en wist niet wat te doen, maar op 4 oktober 2016 zag ik verschillende prachtige getuigenis op het internet van mensen die Doctor Ororo heeft hielp met zijn ban, dus ik onmiddellijk contact opgenomen met de arts Ororo en legde mijn probleem te him.It was geweldig en verrassend dat 14 uur na de ban werd geworpen mijn vriend belde me en smeekte me om hem te vergeven en te accepteren hem terug, ik dacht dat het was een grap, maar 15 minuten later kwam hij naar mijn huis en viel op zijn knieën vraagt ​​me om hem terug te nemen die ik meteen deed. Ik getuigen op dit forum alleen maar om mensen te laten weten dat Doctor Ororo is echt en oprecht. contact met hem voor hulp via e-mail: (doctorororospelltemple@outlook.com) of website: (http://doctorazuaworldofpowerfulspell.webs.com) of via Whats App: (+2348068784784)

9:35 a.m.  

Een reactie posten

<< Home