vrijdag, juni 03, 2005

accountmanagers

gisteren na tennis-les even hard gemept met p. altijd lekker om de irritaties en frustraties van de dag eruit te slaan. of die ballen in of uit gaan interesseert dan even niet. de agressie voorbij.

toen heerlijke op de bank gelegen/zeten en america's next top model gekeken. seizoen tien. ofzo.
lekker domme amusements tv. en enorm domme meisjes. en ook slimme. en misschien ben ik gewoon jaloers. hehe.

en vanochtend niet mijn bed uit te komen. ik had er moeite mee. badd. maar wel op tijd genoeg besloten de broek aan te doen en de trein te pakken. dus weer netjes te vroeg op werk. waar na het halen van de krant een accountmanager bij begroette.

de robocops zetten hun auto weer neer op de laden lossen strook om ouderwets bonnen te gaan schrijven. zo gaat dat hier elke dag, vier keer per dag. get a life. ga boeven vangen. ;)

maar goed. gister met tha huzzy gekletst en hij wil best naar New York. dus dat is te gek en ga ik vandaag proberen in een pauze te regelen. hoera! nu nog op zoek naar de leukste dingen die je daar kan doen.

een bezoekje aan het legendarische CBGB (hey ik ben een the ramones meisje) mag niet ontbreken en zondag wordt het gospel in harlem en central park. voor de rest ben ik clueless.

hey. de agenten verlaten de straat met donots/broodjes en mee neem koffie. het valt dus mee.