woensdag, juni 01, 2005

de taken van vandaag.

wat ik vandaag heb gedaan...

*brieven getypt.
*gebeld met notaris X.
*de stemwijzer testen gedaan.
*brieven getypt.
*taakoverzichten voor de lopende dossiers bijgewerkt.
*checklisten ingevuld.
*telefoon aangenomen.
*telefoon aangenomen keer dertig.
*met de computer pro gepraat die hier het een en ander moest fixen.
*koffie gezet voor de kopieerapparaat man.
*koffie en thee gezet voor diverse klanten.
*een broodje bij de bakker gehaald.
*een blikje drinken gedronken.
*ik werd gebeld door paul.
*ik heb behalve dit interessante weblog ook nog mijn oue engelse upgedate.
*gescand.
*met mijn grote vriend Papierversnipperaar gespeeld.

het lijkt echt ENORM alsof ik de hele dag hard werk. en dat zou ook kunnen als ik constant tussen de drukke momenten door ga scannen... maar mijn naam is niet gekke Henk. ik help liever mijn baas met het patience spelletje waar hij in vastloopt.