woensdag, juni 01, 2005

JP the ultimate arm of justice

er loopt hier een politieman rond die enorm veel op 'onze' JP lijkt. hehe. "h-h-halt, h-h-houdt de de de dief, bl bl blijf staan vlegel!" ik zie het inderdaad wel voor me. (letterlijk)

overigens is de jp look-a-like een agent die zelf de regels aan zijn opgepoetste laarsjes lapt. jp look-a-like parkeert namelijk zonder schroom (?) zijn auto op de laden/lossen plek waar wij 'burgers' flinke boetes voor krijgen. uitgeschreven door jp look-a-like, of ultra-cop zoals hij zichzelf graag noemt.

en nu gaat hij er weer vandoor. ik zou zo graag willen dat ik niet een hekel had aan politie agenten, maar ze maken het zo makkelijk voor me om hen te minachten.

er zitten vast wel goede tussen.... maar die zijn er nooit als ik word beroofd. (etc.etc.)

ps. vandaag stem ik nee.
pps. ik wou dat ik wist hoe ik plaatjes moest toevoegen aan dit blogspot gebeuren. dat zou het leven fijn maken. en mijn post mooi geillustreerd (een reden om de digi camera weer eens te gebruiken).