donderdag, juni 02, 2005

in de ban van

"AMSTERDAM - De Gouden Gids ligt onder vuur vanwege 'Virtuele Katja (Schuurman)', een programma voor op je pc. Na installatie is de virtuele Katja nadrukkelijk aanwezig op je pc. Zo beweegt, rent en rijdt Katja op haar Harley voorbij over je computerscherm. Daarbij helpt ze gebruikers zoeken naar bedrijven en personen in de Gouden Gids. Verschillende weblogs beweren echter dat de virtuele Katja spyware is." Ok een oud stukje van de site van Nu.nl waar ik altijd keurig eens in de zoveel tijd naartoe surf in de hoop op doelloos leuke informatie.

je raakt toch altijd even in gewetensnood bij zo'n stem-apparaat. Geert wilders dwaalde door mijn hoofd. en dan zie je twee knopjes en denk je "is dit een strikvraag machine, heb ik de vraag wel goed gelezen" ik ben extreem slecht in multiple choice (en spellen is ook een beetje waardeloos maar met hoge aantal brieven per dag wordt het beter).

en toen mocht ik niet eens over de schouder van mijn man meekijken naar wat hij stemde. hij zei ook niets meer onderweg naar huis. en ik ben dus enorm bang dat een antwoord lijdt tot ruzie (ik leid/lijd) of het gebrek aan een antwoord spanning levert.

enniehow. ik heb vandaag vijf telefoontjes achter elkaar gehad. als in de ene aan de telefoon en de andere telefoon begint te rinkelen. dus mijn werk zit er wel op ;) heb zelfs koopaktes opgevraagd en afspraken gemaakt. ;)