maandag, mei 30, 2005

wraak

mijn enerverende laatste dag met nu oud collega E. bracht mij een etentje in een restaurant met heerlijk eten en gezelligheid.

vervolgens ging ik op weg naar het station. alwaar mijn trein vertraging had en ik zat te kletsen met twee jongens die iets met film doen. wat gezellig.

in de auto na tien minuten vertraging het bericht ontvangen hoe laat het bandje van ging optreden. ik reed vlot naar het noorden *(vlot is een understatement)* om hier alsnog wat van te beleven. behalve de eerste twee liedjes heb ik dan eindelijk dat bandje eens gehoord.

het was gezellig. met oude en nieuwere bekenden. met familie leden die geluid deden en familie leden die dat niet deden. met een bardwerg die mij wel zag zitten maar ik hem niet. (duh) en met een winnende band van een aardige vriend.

erg leuk dus. sommige mensen probeerden nog op tijd in swaf te komen. wat natuurlijk niet ging lukken. ik reed naar huis en lag omstreeks half drie in mijn bedje.

de dag erna... wederom naar het noorden. nu om mijn vespa van een laagje lak te voorzien en de laatste hand aan de buitenkant te leggen. de volgende stappen zal ik vieze handen van krijgen, aangezien er nieuwe koppakkinkies (op zn wesfries) op moeten worden gezet en naast deze heugelijke zilverachtige plaatjes, moet de rest nog.

u snapt em. alles moet dus nog. mijn dagen zullen gevuld worden met rouwrantjes en stink zeep.

zondag: een relax dagje aan de tennisbanen van de club. (spreek uit met accent a.u.b. voor de sfeer). was leuk. en daarna uit eten waar paul vieze spareribs had en ik een niet zo oké varkenshaasje.

het was een fijn weekend. mes amies. en volgend weekend: zaterdag. hamsteren!! oke gewoon winkelen. daarna richting paps. zondag. on-w-ijs.