dinsdag, mei 31, 2005

tiep arm

ik heb vandaag een beetje last van een tiep arm. na een aantal brieven uit te hebben getypt en een stuk tekst van hier tot tokio (kopieren kon niet en mocht niet en was niet handig). dus nu doe ik het even rustig aan.

nu scan ik. dat doe ik met mijn andere arm. en ik bel met notaris X die aardig is en me net vertelt dat hij vanavond een etentje gaat voorbereiden voor vrinden. gezellig. leuk.

the bozz had vandaag geen afspraken, maar een enorm lange post-rij-ronde en met hem op kantoor is er een zeker extra drukte. ik moet nu als beginnend tiepmiep mijn brieven nog ter goedkeuring laten lezen. en ik weet nog niet alles. dus deze dagen is het even iets drukker dan normaal voor the bozz want veel klusjes die mijn voorgangster (gangster!) zelf al kon, kan ik nog niet. en dus voel ik me een beetje op zn alex. een beetje dom.

mijn aantekeningen en briefjes worden wel beter en ik schrijf tegenwoordig ook echt op wie er belt! Uncroyable!

Over Frans gesproken. Even stemmen morgen.