donderdag, juni 02, 2005

duracell

straks komt mijn baas terug. van zijn anderhalf uur durend rondje boodschappen, postbus en klantenbezoek. ik heb in de tussentijd bar weinig gedaan behalve de telefoon aangenomen. mensen die mij niet willen spreken maar tha bozz. en die is er even niet. dan bel ik wel terug. bedankt. dag.

:)

net een msn gesprekje gehad met S. beter bekend als de bassiste van de band displayed. en we hadden het over oefenen en optreden en muziek maken. enorm fijn. enorm gezellig. maar nu heb ik die kriebels in mijn onderbuik *(ik ben niet zwanger)* en wil ik weer oefenen. hoe moeten we nu jouw favoriete band zijn als we niet eens kunnen oefenen? ;)

okeedokee.

en verder. verder staat er hier voor de deur een duracell busje die mijn uitzicht op de straat verstoord. heb ik enorm veel junkmail om door heen te ploeteren tot de belangrijke werk info boven komt. buhgh!

hopelijk mag ik iets eerder weg op goed gedrag zodat ik niet hoef te rennen en omkleden tegelijk. ik moet namelijk tennissen vanavond. en daarna miscommunicatie met huzzy uit ons leven verwijderen.