donderdag, mei 26, 2005

i think i'

hehe. wow je hebt een toets waarmee je ultra snel je blog update. ik wist dat niet en dus stond er enkele seconden alleen een title boven een nog niet getypt stukje.

gister was ik bij Lieke. we hebben de naam voor ons eetcafe-ding bedacht. soort en met. (rennen naar kamer van koophandel om te registreren, haha). ik heb geld gebracht. gekletst met mams en vriend van Lieke. de kater zonder ballen geaait. en uh. mini kaassoufleetjes gegeten ook al probeer ik te lijnen. (yeah right)

in ieder geval verdomd weinig uitgevoerd vandaag. te warm in kantoor. geen airco in kantoor. wel leuke vakanties checken in kantoor.

gitaarspelend meisje ge-emailt of ze nog steeds interesse heeft (we zijn een half jaar verder dus grote kans dat ze al een andere band heeft)... zodat we misschien haar kunnen zien en beoordelen of ze erin past. de muziek komt gewoon met de juiste mensen mee.

vanaaf dus tennis, morgen dus afscheidsetentje en racen naar wraak van W. ik meen dit serieus. alwaar oud vriendje en nu weer een vriend Bob speelt. met een bandje met een rare naam... hopelijk moeten ze niet als eerste spelen dan gaat het niet werken... dan ben ik te laat

xxx.