vrijdag, mei 27, 2005

z.on.de

zonde dat er nu er een lekker zomers sfeertje buitenhangt, ik in een kantoor zonder airco zit. mijn armpjes worden niet bruin deze zomer.

gisteren training tennis en daarna met ander stel (hoe burgerlijk?) een dubbel wedstrijdje tennis gespeeld. of tannis, als je dat liever hebt.

ik was mijn sokken vergeten en zat dus met de blote voetjes in de schoentjes. en de blaren die ik had gingen helemaal aan gort en nu heb ik blaar-pleisters. een aanrader van een helft van het andere stel. die pleisters zien er enorm gek uit. als een soort stukje huid dat je op je eigen huid plakt. het voelt ook niet als pleister. nu lijkt mijn hiel een rozige hiel met opeens een oranje glimmend stuk vel... de pleister.

gelukkig gympies aan.

vanavond spelen er drie bands. voor dat ding in W. waar vriend B aan meedoet. *(lekker mysterieus)* hopelijk speelt hij als derde, loop het enorm uit en begint de eerste band uiteindelijk om +/- tien uur. zodat ik niet meteen na het toetje vanavond naar de trein ren en vervolgens met 200 over de snelweg scheur om op tijd te zijn voor het bandje waar we voor moeten klappen. heb overigens wel al de wedstrijd naar mijn hand gezet. het geluid van de andere bands zal (door connectie mijner zijde) compleet slecht zijn. heh vervelend zeg, die ruis, en het wegvallen van de gitaar, en alleen de tweede stem hoorbaar.