donderdag, mei 26, 2005

arie!!!

ohja en ik zag gister arie op het station. en natuurlijk dacht ik zoiets van "awhahawuw! ARIIIEEEE!!!", maar ik probeerde dat niet te laten veraden door de uitdrukking op mijn gezicht. dus ik deed mijn uiterste best niet rond te springen en mijn gezicht op 'standje neutraal' te zetten. dit mislukte echter enorm en ipv deze neutrale blik in leeg gezicht, creeerde ik een überbitch die aardig en ongeinteresseerd wil kijken look. waardoor aries blik een klein beetje veranderde van 'lalala ik loop onopvallend, hopelijk herkent niemand mij, goh wat een lekker cd-tje' naar 'wat kijkt dat wijf raar' naar 'lalala ik loop onopvallend, hopelijk herkent niemand mij, goh wat een lekker cd-tje'.

juist. enorm geslaagd. ik ben echt de nonchalentste persoon die in utrect rondloopt.