zaterdag, mei 07, 2005

tinner, wasbenzine, primer en autolak

ik heb die geuren flink opgesnoven. het was weer een productief dagje.

gisteren laatste dag bij def. erg fijn. ik voelde mij enigszins glorieus dit zinkende schip te verlaten. fijn. lekker. en nu?

vrijdag avond met oud collega C uit eten in Afrt. waar het druk was wegens proef Afrt. maar gezellige avond gehad en lekker eten. vegetarisch voor de verandering (en een lekkere verandering)

vandaag. vroeg op. en toen nog een poging echt uit bed te komen. en toen echt vroeg op. ik zat om elf uur in de auto en om twaalf uur stond ik in een koude schuur in het fraaie NoordHolland. Ik gaf mijn liefje een derde laagje en een vierde. Het roze van de binnenkap is af. alle plastic onderdelen schoon en geschuurd. de wielbak.kap opgeschuurd en een laagje wit opgespoten. alle plastic onderdelen (stuurkap, handschoenenkastje, kleine dingetje waar spatlapje aanhangt) in de primer. daarna een laagje wit. en dus. is het schilder en spuitwerk bijna klaar en het klote werk zo goed als af. (ik haat schuren.)

de volgende keer... de cilinderkop uit elkaar halen en de rubbers controleren. de laatste onderdelen spuiten. de onderdelen beter leren kennen. ivm mogelijke pech onderweg. en dan als dat gedaan is wordt het in elkaar zetten gestart. en dan... oe!

maar nu, naar Hrn voor kadootjes en thee in swaf. denk ik.