donderdag, mei 05, 2005

vrij.

ok. ik heb twee ontzettend goede dagen achter de rug. deze post over gisteren, de volgende over vandaag.
* groot buffet voor veteranen waar ik werk. na dat even zitten kletsen met wat oude militairen die voor onze vrijheid hebben gevochten. voor wat jij en ik vandaag kunnen doen en zeggen enzovoorts. en die oude mensjes zijn bang voor de toon waarin wij nu met zn allen leven hier. terug bij af in 2008?
*na drukke werkdag, oude vrouw geholpen met dagelijkse dingetjes
*gezellig op verjaardag bij nichtje die mij wel tof vind en de kado'tjes ook. lekker voetbal gekeken en favoriete schoonzus uitgehangen. ik vind het zo fijn om geliefd te zijn
*snachts tegen paul aangekropen en heerlijk geslapen.

en het nieuws dat ik vrijdag voor het laatst ben op mijn werk, is aangekomen. en hoe. they were not amused en vonden het jammer bla bla bla.