woensdag, april 20, 2005

exit golfbal enter soldaten

ok. ik ga onze militairen eten geven. ben vanochtend aangenomen voor de job, en heb dus ipv sollicitatie gesprek bij golfclub lekker thuis gechillt met toekomstige mede-zakenvrouw Lieke.

op zich jammer, want nu zal ik geen gratis golf les ontvangen, maar ja. ik heb wel werk.

gesprek gisteren is niet doorgegaan, omdat de trein werd tegengehouden door een persoon. ok. de trein werd niet tegengehouden, maar het oprapen van allerlei stukjes persoon is veel werk en dus kon mijn trein niet rijden en zat ik vast op hilversum. terwijl ik zo'n zin had in dat gesprek. ik was op tijd weggegaan (maar ja helemaal geen treinen betekend helemaal niet aankomen), voelde me okeedokee. maar ja. vervelender voor de persoon die voor de trein kwam dan voor mij.

De hele coupe begon als een stelletje kippen te bellen en sms-en en ik zat enigszins gestresst uit het raam te staren in de hoop een oplossing te bedenken en toch op tijd te zijn. de man tegenover me begon te zeuren over bussen die ingezet moesten worden en ik zei heel kalm tegen die man dat het vervelender was voor de man voor de trein dan voor hem. en eigenlijk keek hij me aardig vuil aan maar hij begreep mijn standpunt. het was ook wel een goed standpunt.

in ieder geval gaat mijn gesprek nu evengoed door maar vindt het plaats op donderdag (volgende week!) tot die tijd werk ik lekker een paar uurtjes bij de soldaten.

de slogan van marktplaats (mijn bijna favoriete site) is echt dom. "internet zoals internet bedoeld is"... je kan er overigens leuke dingen kopen en mijn vespa heb ik hier gevonden.