maandag, april 25, 2005

you're in the army now

ik heb niet zo veel zin. ben er wel helemaal klaar voor, maar weinig zin.

om half elf aanwezig zijn. dat is het positieve.

dit weekend was druk.
vrijdag: Noordwijk en in de file staan en tijdelijke woonruimte regelen.
zaterdag: huis kijken, rommelmarkt bezoeken (why?), bij moeders vriend tennis kijken, bij mans volleybal kijken, kado'tje kopen voor schoonzus, bij schoonzus op verjaardag, daarna snowplanet met vriendin en vriend. eerst wat eten en toen op de latten.
zondag: hele dag tennis. erg vermoeiend. en daarna onze stoelen naar utrecht gebracht naar zwager&schoonzus. wij doen ze toch weg, zij hebben er nog wat aan.

mijn eerste lange latten ervaring was erg leuk. ik hou niet van het wintersport idee. hele dagen skieën en dan eten en zuipen. nee niet echt mijn ding. nu had ik lacherig gezegd dat ik mee zou gaan naar snowplanet, en voor ik het wist waren de plannen gemaakt, was de dag daar, stond ik in min 6 op de latjes. ik moet zeggen dat het niet slecht ging. ik heb alle ski-verhalen van mijn ouders aan mogen horen en weet dus het een en ander puur omdat ze uitvoerig hun verhalen vertellen. remmen ging goed. na vijf keer baby-piste, toch maar naar de grote. de enige keren dat ik viel was in de skilift (twee keer, wat een schijtsysteem hehe). ik met vriendin L van de grote piste af. lachen gieren en vooral brullen. er lag veel ijs dus remmen was nog een stapje moeilijker. Oh! en ik heb eindelijk iets gevonden waar ik beter in ben dan Paul. Ha! mijn weekend is goed. Mijn Leven is goed.

HipHop is strontvervelend. al vanaf vijf uur terroriseert ze me. ik heb dan ook weinig geslapen. maar ach. pas om half elf naar de basis en dan nog wat dingen door spreken en een beveiligingspas maken en dan pas aan de slag. ben benieuwd... heb helemaal geen zin.