maandag, mei 02, 2005

far far away

ik wil op vakantie. of gewoon een weekendje weg. dat heb ik wel verdiend. en hopelijk gaat het ook gebeuren. vandaag maar eens de uitzendmiep bellen om te zeggen "hey wat een schijtbaan"..

mijn koninginnedag was niet zo oranje-kleurig en feestelijk. of eigenlijk wel, op een klein uurtje na.
's ochtends gingen we eerst even naar twee markten in de buurt waar natuurlijk alleen maar troep te vinden was. Daarna reden we door naar ons nieuw te bouwen huis. Waar we ontdekten dat de vloer ligt (feestje!). En dat de mensen van een paar huizen verder oude bekenden zijn. erg gezellig dus!

toen naar huis. even gecomputerd (nerd) en daarna naar mijn ouders. en toen ging het mis.

ik zat in de auto en kreeg last van mijn buik. enorme last van mijn buik. en met uitstappen kon ik bijna niet meer lopen van de pijn. dus hupsakee naar het ziekenhuis. gelukkig had ik geen blindedarmontsteking. maar de dokter dacht aan een spastische darm (en die hebben altijd een oorzaak waardoor ze spastisch zijn geworden) of iets anders waar ik het niet over ga hebben omdat het nogal vervelend zou zijn.

leuk. lekker op Koninginnedag. Daarna toch naar verjaardag van nichtje. ze werd achtien en dat kun je niet laten varen. ik was ook blij dat ik me beter voelde dan daarvoor.

nu even aankleden en dan de arbeidsmiep bellen en dan naar mams thee drinken en dan naar werk. acht uur lang met tegenzin ergens zijn. amai.

1 Comments:

Blogger FROMMEL said...

dacht even dat je ging vertellen dat je zwanger bent....;-)

6:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home