vrijdag, april 22, 2005

Internationale roem

ok. ik ben ge-emailt door een paar franse meiden die een onafhankelijk klein radioprogrammatje hebben en alleen maar meidenbands draaien. ze willen onze demo zodat ze ons kunnen draaien. ik weet 1: niet hoe ze aan mijn email adres komen en 2: niet hoe ze erbij komen dat we riotgrrrl zijn. onze teksten gaan niet over onderdrukte vrouwen of mishandeling. onze teksten gaan zo van "hey klootzak, ik wil je vasthouden"... of "mijn dokter vindt dat ik gestoord ben en mijn tandarst wil met me naar bed"... uh huh.

in ieder geval krijg ik dit weekend De demo's met redelijk geluid en dan stuur ik er daar wel een van naar die chicks. bovendien zijn vriendin L en ik bezig met een kado voor vriendin R, de bassiste in het buitenland.

en wat een eer!!! ik ben gevraagd om bas te spelen bij een nieuw te starten band. lijkt me immens cool. en tevens is mijn mede-bandgenoot een van mijn favoriete muzikantes op deze aardbol (beetje overdreven, maar je kan enorm met haar lachen). en ze vroeg mij! zonder mijn kunsten te hebben gehoord. misschien juist wel daarom. maar goed. ik ben positief...

eigenlijk wou ik vandaag nog even langs mijn oude werk. waarom weet ik niet. ik ga zo naar mijn liefje want die werkt in noordwijk. noordwijk waar je het hele jaar met slippers loopt en versace zonnebrillen. overigens is het heel erg koud in noordwijk dus waarschijnlijk ga ik me straks te koud kleden. beetje slechte gewoonte.

lang bericht. en ook niet boeiend dus ik stop nu maar met typen.
later!!