donderdag, mei 05, 2005

SCHIJT

ik had een enorm lange post. en hij is verdwenen. in rook/blauw scherm opgegaan. SCHIJT!

anyway. ik kan heel sentimenteel gaan lullen over vandaag, maar ik realiseer me natuurlijk dat dit een weblog is. en ja. die wordt gelezen.

laat ik de positieve dingen van vandaag beschrijven:
*mijn oude chickies zijn ZO tof (Aniela en Fonne, we hebben niet voor niets ooit een fanclubdag georganiseerd, en Robert was de enige die kwam)
*ik ben zo blij dat ik frommel weer zag. en dat we lekker hebben gekletst en dat het gewoon goed was. dus. binnenkort slechte/goede band checken?
*het hoge woord is eruit. laat ik het zo zeggen... iemand was heel erg eerlijk tegen me en daar was ik blij mee. de bijl is begraven. de thee zal worden gedronken. op vroeger. oud zeer vergeten. heerlijk
*de band was ouderwets slecht. op de manier die ze altijd slecht waren. maar eigenlijk wel wat beter door het gebrek aan eigen nummers (ok het waren er twee?)
*afspraken voor bandjes avond in WOGNUM... ik typ die naam maar een keer. het zegt genoeg over west-friesland om een dorp te hebben dat zo heet. ai caramba.
*beetje bijgekletst. maar alles voelde als vier jaar geleden of langer aan. erg fijn.

dus voor mij een fijne dag geweest. en voor jullie? uitbundig met vrienden gevierd dat je vrij bent? of gewoon lekker chillen op de bank? oh well.

(ps. ik ben zenuwachtig. Le VEsp is bijna klaar en ik ben bang dat ik er niet op zal durven rijden!!)