woensdag, april 27, 2005

u.gh.

ok. dus het is nog minder interessant dan de vend. ik dacht dat niets geestdodender kon zijn, maar mijn nieuwe baan is dat wel. en de samenwerking tussen burger en militair is een beetje vreemd.

ik weet nu wel dat ik geen oude schoenen weg moet gooien voor ik nieuwe heb, maar solliciteren op ander werk is vrij onmogelijk gezien mijn diensten. ik begin om elf uur en ben pas om half acht klaar. (klote tijd) vrijdag echter heb ik een vroege dienst en moet ik om zes (!!!) uur starten.

donderdag alsnog gesprek en ook al wil ik er niets van verwachten ik hoop zo dat ik er iets van MAG verwachten. dan wil ik meteen die dag gebruiken om de golfbaan te bellen (mocht ik zeker weten de baan niet krijgen) en vervolgens het uitzendburo. dit gaat echt niet werken. gezinsleven is niet mogelijk met deze tijden en ik verdien wel goed maar het werk is saai. drie uur hard werken en vijf uur pauzes of rondlopen om te zoeken naar werk.

het goede nieuws. oh god, laat er goed nieuws zijn. zoals pinkpop gratis... hopelijk! heb mijn kansen op gratis london calling laten varen en ook de diverse awakenings die langs kwamen kon ik niet naartoe. maar. pinkpop zou leuk zijn.