maandag, september 29, 2008

het wordt steeds interessanter

als je opeens een babygeluid hoort dat schattig is en niet gewoon een scheet of brul (huil).

vandaag is S op haar liefst. ze is in bad geweest en mee met ma naar de stad. effe shoppen.
uiteraard kan moederlief bijna niets meer voor zichzelf kopen. alles draait om S.
Die nu een aardige garderobe aan het verzamelen is.
ik ben mijn kledingkast aan het her-ontdekken: rokken en shirtjes die ik een paar maanden niet aan kon zijn nu opeens weer "nieuw" voor me.

s. is dol op haar speelkleed en vooral het knisperkleedje wat in haar box ligt. verder houdt ze van chillen in haar trillende wipstoel en haar luier volpoepen. in bad liggen vindt ze ook geweldig. eruit worden gehaald wordt minder gewaardeerd.

1 Comments:

Blogger PS said...

Mijn zus stond ooit te janken voor de kledingkast, nadat ze bevallen was, omdat ze nog steeds niet in haar 'oude' kleding paste.

9:46 a.m.  

Een reactie posten

<< Home