woensdag, maart 14, 2007

winston

vanavond spelen wij, tommies, in Winston Amsterdam.

ik ben best een beetje zenuwachtig dat mag u best een beetje weten.

eerst race ik naar huis, waar ik niet 1 maar 2 (!!) gitaren pak. mijn jurkje in mijn tas frommel (hihi) en naar de stad race. waar ik geen hap door mijn keel zal krijgen tijdens ons avondeten. om half 8 soundcheck. om kwart voor tien spelen. er zijn nog drie bands waarvan minimaal 2 leuke. het wordt vast gezellig. en het komt vast goed.

tijdens de laatste keer oefenen brak ik TWEE keer mijn lage E snaar. ik droomde gisternacht over het constand breken van snaren. per liedje brak er weer een andere tot er geen een meer overbleef. vandaar de extra gitaar mee.

alle duivelshoorntjes nog an toe. wat ben ik zenuwachtig!

2 Comments:

Blogger FROMMEL said...

ik ging woensdagavond naar bed en ik wist dat ik iets vergeten was...

5:42 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

:-(

5:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home