donderdag, februari 22, 2007

'een dag met een gaatje'

het is bijna 11 uur en ik weet nu al 'reken vandaag niet op mij'.

mijn dag begon erg vroeg én leuk.

ik had zelfs genoeg tijd om op het station een flesje melk te kopen bij mijn (nu al)favoriete kiosk-vrouwtje. ze wenst me altijd heel nadrukkelijk een fijne werkdag en sluit standaard af met een hard 'doeeedoeiii' alsof we beste vriendinnen zijn. nu maak ik snel vrienden, blijkbaar zelfs bij het kopen van een flesje melk.

ik had zelfs een zitplek in de trein bemachtigd (weliswaar op de trap..), die niet op tussengelegen stations stoptte.

op cs wachtte mijn fietsje op mij. het weer is heerlijk. wat een hoop goeds toch!

op kantoor heb ik nu al wat rondgesjeesd, merk ik dat ik totaal afgeleid ben, heb ik een lekker koekie en straks anti-rsi massage. (1 van de voordelen van kantoor).

misschien sta ik morgen een gehoorsbeschadiging op te lopen in occii bij Reinco's feestje. Komt allen biologisch-organische sap drinken!