dinsdag, februari 20, 2007



toen ik nog een klein meisje was, nog kleiner dan nu, keek ik enorm op naar parkhof alkmaar. we gingen wel eens bij bandjes kijken daar. voornamelijk punkbandjes. en dan heel hard rennen naar de trein. in de zomers hadden ze een buitenfestival, nog steeds trouwens. parkhof staat verscholen in een parkje en is helemaal onder gegraffitiet. de vaste gasten bestonden in mijn ogen alleen uit punkers met enorme hanenkammen. nu wat jaren later spreek ik weleens mensen die me vragen waar ik vroeger als Hoorns meisje dan naar toe ging. Iedere keer verbaas ik me dan over het feit dat al die mensen óók naar parkhof gingen. zonder hanenkam! als tommies waren we dus ook enorm blij toen we mochten spelen in dat parkhof. parkhof waar ik the drags en elaikelaiset zag. uiteraard was dat een tegenvaller. de geluidsjongen was irritant, er waren geen punks, zelfs de graffiti zag er opeens lelijk ipv stoer uit. een oudere vrouw deed wel een versierpoging en een oude man stond dronken tegen het podium aan onder mijn rokje te kijken. onze drumster raakte zo geirriteerd dat zij het vel van de snare kapot sloeg, onze bassiste had een enorme ladder in haar panty en ik had bloedende vingers. en zo waren wij het enige punk in parkhof.-einde-:-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Op een dag staan jullie in Paradiso...

12:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home