dinsdag, februari 27, 2007

vooruitzichten

het is duidelijk. ik moet misschien toch eens op zoek naar een andere baan. iets met muziek, oraniseren én zonder opleiding. ja. weet jij het, weet ik het. het huidige werk trek ik steeds minder. het staat wel goed op de ceevee.

vanmiddag afscheidslunch van iemand met wie ik 'gemene humor' deelde op kantoor. dit plotseling vertrek heeft dus mijn ontevredenheid nog net even dat extra zetje gegeven. waarom doen mensen toch zo vaak werk wat er niet toe doet?

vandaag haal ik de posters/flyers op voor onze winston show. we spelen met de bassende meisjes en drummende jongen van lushus én met de tekenfilm-esque mannen van zylinderkopf.
gezelligheid alom en we hebben er zin an.

dit weekend doen we ook nog eens castricum aan voor een show met eva braun en sweetsweet. we moeten nog een gitaarversterker regelen... laatste moment natuurlijk.

behalve de ontzettende rock n roll avonturen van mijn tommies, heb ik ook nog eens een wekelijkse PA-cursus (=draaien aan knopjes en schuiven met schuifjes) én start binnenkort mijn muziek-management cursus.

en zo blijf je bezig.