dinsdag, mei 24, 2005

wederom werk

ik zit wederom op werk mijn blog te updaten. betekent dit dat ik weinig werk? nee. maar vandaag is de baas er niet en dat brengt een zekere rust. inderdaad.

maar goed. wat doet men zoal op een kantoor wanneer er minder te doen is? nou.
msn. hotmail. weblogs. festivalinfo.nl .

en behalve dit alles was ik opeens heel erg gedreven om iets te gaan winnen. ik win namelijk nooit wat. en dus heb ik aan alle mogelijke online wedstrijden meegedaan. in de hoop dan eindelijk eens iets te winnen. wat dacht men bijvoorbeeld van lowlands kaartjes, tshirts, beautypakketten en gezellige ontharingsproducten. werkelijk waar echt ALLES wat ik kon winnen.. wil ik winnen. dus...

het is ergens wel sneu. inderdaad. maar ik ben nu opeens van mening dat het eens tijd wordt dat ik wat ga winnen.

enniewee....