dinsdag, mei 24, 2005

cosmopolitan meisje

het is eigenlijk heel grappig. want soms zou je het niet helemaal achter mij zoeken. maar ik ben wel echt een meisje meisje. ik lees de cosmo. en vind kleding kopen leuk. en allemaal meisjes dingen. maar ik heb wel een enorme hekel aan meisjes meisjes.

gisteren heb ik de docu over rufus wainwright gevolgd op drie. het uur van de wolf is een van mijn favoriete programma's. amai wat fijn. maandagavond alleen op de bank met een goed programma.

vanavond alleen op de bank met gilmore girls en will & grace.. als ik op tijd thuis ben.... dus...

tevens wat tijdschriften inslaan om wat leesvoer te hebben. en ook nog eens het een en ander aan muziek maken, inpakken van spullen, opruimen en schoonmaken doen. in willekeurige volgorde dus..

pf. en dan na al dat gedoe moet ik echt mensen in de agenda plannen om af te spreken. omdat ik iedere dag rond half 7 thuis kom.

soms draait zelfs 3fm echt slechte liedjes. eurhg!