vrijdag, mei 20, 2005

w-erk good treinen bad

hey! nou een update vanaf mijn werk. hoe luxe kan het zijn. toegang tot internet en als ik even niets te doen heb (er is altijd wat te doen, de keuze is aan mij wanneer het te doen), kan ik even mijn email checken en deze pagina updaten.

:)

gisteravond na werk naar tennisles gesjeesd. ging niet helemaal lekker. sloeg geen backhand goed. was een beetje waardeloos. toen even een half uurtje met paul getennisd.

daarna zaten we aan de bar met wat nog onbekende mensen en die vroegen of we zin hadden om te mixen. na hilarische opmerking van mij (ok het was niet echt grappig, maar ik deed alsof) een balletje geslagen met paul en de twee leuke nieuwe tenniskennissen. ik speelde samen met de ene en paul met de andere. en aangezien mijn niveau en dat van de andere jongen waarmee paul speelde aardig overeen kwam, en de jongen waarmee ik speelde en paul redelijk elkaars sterkte hebben... was het eigenlijk heel leuk en grappig en gezellig.

daarna zaten we weer aan de bar.

tenniskennis kwam naar me toe toen paul even weg was. zo'n leuke man. je kent ze wel zo'n gevaarlijk leuke man. ;) maar tennis afspraak gemaakt om te mixen. altijd leuk. en ik vind het wel spannend om zoveel mogelijk tegen sterke spelers te spelen. daar word ik dan ook beter van.

poeh. het is wel even de afgelopen tien minuten echt rustig hier. niet eens telefoon! maar goed. ik ga zo weer oude dossiers inscannen en vernietigen. om mezelf in de iets rustiger tijd te vermaken. en zodat ik alles wat in zo'n hypotheekdossier zit ga herkennen.
jup.