woensdag, mei 18, 2005

kane dag. gisteren.

d66 heeft volgens mij niet vaak de kans genomen om 3fm te luisteren. overdag worden er natuurlijk wel top 40 hits gedraait. maar ontgaat hen een programma als "arbeidsvitaminen".. de gehele zondag checken ze ook niet BUZZ (!!!hoezo te weinig cultuur:begh d66). ok ok. xnoise is dan ook, maar als iets niet top40 niveau is dan zijn het wel die praise bandjes.

en dan natuurlijk nog that's live en de 3voor12-s met hiphop of dance of weetikveel.

nou vond ik d66 toch al een flut-partij.

overigens wel een groot gevoel van JAMMER!!!! kruipt tegen mijn been aan als ik gisteren de hele dag KANE op 3fm moet meemaken. hij mag namelijk aan. de radio op mijn werk. als de baas er niet is. die kan dat niet. radio en concentreren. en skyradio en concentreren staat voor mij gelijk aan airconditioning/computer/printer/fax geluiden en concentreren en die laatsten heb ik liever.

maar goed. kane dag. de man die altijd zo'n irritante stem heeft. dichtgeknepen. erge Rrrrrr. en ontzettend domme uitspraken. ik ben geen fan inderdaad. en omdat ik van "alternatieve muziek" hou, wordt Kane wat te vaak als voorbeeld gebruikt door gespreksgenoten. ook als ik het over mijn pogingen als muziekmakertje heb, noemt men kane. ik snap het niet.

en dus was gisteren opeens 538 de zender van de dag. het was kiezen tussen slecht en slechter en dus dan maar kane.

hebben jullie het optreden op pinkpop op tv gecheckt? ben ik de enige die ECHT enorm afknapte en het bij deze nomineer als slechtste optreden ooit op pinkpop. jeetje wat een schijt optreden. en die tweede stem kunnen ze beter ook wegdoen. nieuwe bandleden vinden ze op iedere hoek dus deze kan ook wel weg.

ps. als je fan bent van kane... dan wil ik je niet beledigen en moet je je ook vooral niet beledigd voelen... ik wil je dan wel even zeggen dat je echt een andere hobby moet zoeken. ze maken echt wel verkoop-platen. en dat is op zich ook een kwaliteit. denk ik.

pps. dinand is echt erg l.l.j.