maandag, mei 16, 2005

..die stomme roze hoedjes

.. zijn ondertussen ook niet origineel meer. ik snap dat het voor een goed doel is, maar kan dit goede doel niet eens aan andere dingen denken om te verkopen. desnoods een ander kleur hoedje. of roze shirtjes of weet ik veel.

voor de rest enorm blij dat ik niet bij pinkpop ben. ik check wat dingen op tv. en daar houdt het voor deze dame mee op. lowlands dit jaar. daar koop je kaartjes voor zonder te weten wat er speelt.

misschien deze week weer oefenen met THe Tommies. of twee derde van The Tommies.
misschien vrijdag naar Leiden voor een Zero Hero festival in de eurodusnie (bandjes/dj-s/eten).
misschien nog heel veel andere leuke dingen waar ik nu niet op kan komen.
oh ja. zondag (erg ver weg nog) natuurlijk the sack-o-woes in swaf. wat lang geleden is.

afgelopen zaterdag nog in swaf geweest. wat erg plezierig was. zondag... hebben we ook wel iets gedaan. en vandaag getennisd en nu pinkpop dus aan het kijken. met novastar.. wat we ook allemaal wel es hebben gezien...