maandag, mei 23, 2005

long dayz night

vrijdag zat ik in de trein richting leiden. zero hero in een kraakpand met bandjes en dj-s en een vage japanse tekenfilm.
tegenover mij zat een enorm dikke vrouw. ze had geen kin. meer een kippenek. een hangende vetbult onder haar hoofd. en af en toe viel die vrouw in slaap. om heel erg raar tussendoor op te kijken alsof ze wakker was, maar dat was ze niet helemaal. erg grappig. ik staarde uit het raam, zodat ik niet te lang dit hoefde te aanschouwen. anders zou ik in de lach schieten.

na een korte treinreis, liep ik een beetje in het rondte om na wat zoeken en bellen eindelijk het makkelijk te vinden kraakpand binnen te stappen. helaas, de vermoeidheid sloeg toe en om elf uur zat ik in de trein naar huis. het was overigens wel "ouderwets gezellig". met oude hanging around chickies. en vage figuren. en krakers. er hangt altijd een grappige sfeer bij dat soort gelegenheden. en ik was ook erg blij dat ik even heb bij mogen kletsen met de aanwezigen. those girls rock.

het werd een weekend van herkenning en "ouderwets gezellig". want zondag swaf.

maar eerst kwam zaterdag. met mams samen naar utreg. wat kleertjes gekocht. wat chillerdechill gedaan. en 's avonds met paul op de bank. een mislukte maaltijd gegeten en lekker lang onder onze mega fijne douche gestaan.

zondag. dus. eerst naar laura. waar we muziekjes maakten en grote beloftes deden en wereldveroverde muziek bedachten (niet maakten, maar het idee is er wel). the tommies meer ideeën dan muziek. toen even door Purmer City getourd in hun oldtimer mercedes. en daarna naar swaf. om de sfeer weer eens gezamenlijk op te snuiven. oude koeien kwamen uit de sloot. en de bandjes waren te gek. volgende post...