vrijdag, mei 13, 2005

i love radio... maar niet radio538

om negen uur gaat mijn trein. dan pak ik een bus. dan snel ik naar de zaak. dan teken ik een contract. dan ben ik aangenomen. ik weet niet of je voor het tweede gesprek je meer moet bewijzen dan voor het eerste... ik draag gewoon iets alledaags. natuurlijk niet al te alledaags (geen joggingbroek en gescheurd apers tshirt). maar zeker niet te netjes. ik vind het altijd zo'n show die je opvoert als je in pak naar een sollicitatie gesprek gaat. dan denk ik "waar ben je nou mee bezig? doe je je beter voor dan je bent?" overigens loop ik wel graag in pak. naar concerten van vage punk bands. als ik boodschappen doe. eigenlijk niet bij de dingen waarbij je een pak hoort te dragen...

ik ben een beetje moe en de kat heeft gekotst op het tapijt naast mijn bed. blij dat ik niet uit mijn bed sprong van vreugde (hier is een nieuwe dag!) want dan had ik in dat plasje kots gestapt. het ligt er waarschijnlijk al de hele nacht. dus het weghalen wordt een groot feest.

verder zijn madonna liedjes nog aardig lastig. maar misschien moet ik ook niet proberen ze op een acoustische gitaar te spelen. ik suck op acoustische gitaar. die snaren zitten iets meer van elkaar af. ze zijn iets zwaarder. ik vind het waardeloos.

volgens mij heb ik trouwens plannen voor vanavond maar ik ben vergeten wat voor plannen. en ik zit te twijfelen of ik naar swaf ga met punkster-zondag. misschien is dat zo'n overdosis swaf. aangezien ik er volgende week ook al ben....