dinsdag, mei 17, 2005

*boer*

jippie mijn eerste dag was leuk. jammer dat ik iemand ga vervangen die ik wel mag. ze lijkt soms bizar veel op Rockin R. die nu met haar handen in de aarde op zoek naar worteltjes in frankrijk is. en kippenhokken bouwt. :) veel zelfde interesses en ik heb het gevoel dat ik dit werk wel kan gaan leren.

natuurlijk worden de eerste paar weken wat moeilijk. het gaat ten slotte over hypotheken. iets waar ik niet bijster veel verstand van heb. maar bij iedere vraag leer ik meer. ik ben een klein gulzig sponsje.

over sponsjes gesproken.. maandag avond op baby bezoek geweest bij tennismaatje van p. waar ik het goed mee kan vinden. zijn vrouw is ook enorm aardig. en zo'n kindje och. wat is dat toch leuk. iedere keer als ik het uit mijn hoofd zet of opschuif, komt er weer zo'n klein dreumesje voorbij waardoor ik denk "waarom uitstellen".. ik bedenk iedere keer een nieuwe smoes. terwijl ik alleen bang ben dat ons kindje dan misschien ook ooit ouders krijg die gaan scheiden. of dat ik dat hele zwanger zijn helemaal niet trek. dan word je kolossaal en pff dat puffen zie ik ook niet zitten. en dan weer met een eendebek tussen je benen ... enorm eng. maar misschien valt het wel mee. de redenen om te wachten zijn compleet ego en hebben niets met het kind zelf te maken. dus. beetje beslissing is gemaakt.