donderdag, mei 12, 2005

i love hema

zoals jullie wel na een paar keer lezen hebben kunnen merken. ik hou van de hema. ik haal mijn natje en droogje bij de hema. shampoo- hema, foto's-hema, vazen-hema, spuitverf- hema, fotolijstjes- hema.

maar nu kan ik je een ding afraden. koop nooit de lipgloss van de hema. die is ontzettend vies. ik heb een half uur met een scheve bek op de bank gezeten. hij is wel ontzettend mooi roze en glimmend. maar enorm en dan ook echt enorm goor!!! wel goed tegen mannen die je willen kussen. een keer en dan willen ze nooit meer.


heb een leuke tennisles achter de rug. het gaat echt beter en beter. nu nog dat klote serveren en ik ben een ware tennis diva. dan kan ik ook gewoon er slecht uit zien op de baan. dat maakt niet uit als je goed bent namelijk. dan zou ik alle dim sum hapjes van Beckers kunnen eten zonder bang te zijn voor mijn lijn. want als je een goede tennisspeelster ben maakt het niet uit dat je wat dikker bent. hehe. ok. ik draaf door.

ok. verder vandaag niet veel. morgen drukke dag en een soort en met druk weekend.
waar ik net afspraken heb staan die dubbel zijn. pinkpop/pinkster maandag echter vrij en gemoedelijk thuis op de bank zitten.