woensdag, mei 11, 2005

the presidents of the USA...

...spelen op pinkpop wat mij een reden geeft om naar pinkpop te gaan. net als gabriel rios en kaiser chiefs. drie redenen en als ik de namen van bands doorkijk kan ik er vast nog een paar vinden. maar dan wordt het alleen maandag voor mij. en 60 euro voor drie bands die hopelijk lowlands ook gewoon doen?

vrijdag tweede gesprek bij de Hypo. als het goed is ben ik gewoon aangenomen. dus drie hoeraatjes. vrijdag ga ik mijn contractje tekenen en dat soort dingen. de laatste details en de eerste werkdag bespreken.

eigenlijk zou ik dit moeten vieren met een bezoekje aan pinkpop. in ieder geval het lowlands kaartje binnen gehaald. dus daar ga ik heen. ik kan dan gewoon naar huis rijden. campings zijn zo enorm erg!! anyway.

vandaag: twee uurtjes langs bij oue bessie. daarna scheuren naar de HEMA voor foto's ophalen. Dan scheuren naar NH voor gezellig kopje thee bij R. of geen thee. Ik weet nog niet wat we gaan doen. gewoon chillen denk ik. Nou ik zie u later. Wij spreken elkaar.
zzxzz