donderdag, mei 12, 2005

fout

het is enorm fout om mij vroeg te bellen op een dag dat ik kan genieten van vrijheid en werkloosheid. hier kan ik overigens alleen van genieten nu ik het vooruitzicht op leuk werk heb.

vanochtend ging de telefoon om kwart over negen. nu ben ik iemand die toch al niet uit kan slapen, maar vanochtend leek het mij te lukken om langer dan normaal in bed te liggen. tot de uitzendmiep belde. ik nam niet op uit protest dat ik zo vroeg gebeld werd. en probeerde verder te slapen. iets wat natuurlijk enorm mislukte.

nu zit ik te bedenken wat ik vandaag ga doen. alvast wat foto lijstjes halen voor mijn foto-muur in het nieuwe huis. waar de foto muur zal zijn weet ik nog niet. de keuzes zijn enorm aangezien we gewoon een huis zullen hebben met een zolder waar twee kamers komen, een slaapkamer, nog een slaapkamer, een gang, een trappen-opgang idee, een woonkamer, een keuken, een wc, een badkamer. nu weet ik dat de enorme foto muur niet in de wc zal zijn. die muur is te klein. ook de badkamer valt om logische redenen af. onze slaapkamer zal het ook niet worden en de tweede slaapkamer ook niet (als iemand logeert doet ie geen oog dicht met al die enge ogen van foto's om zich heen). de woonkamer vind ik ook zo suf en bij de trap kan je er nooit lekker naar kijken. de hal/gang is al bestemd voor een enorme spiegel (type GROOT en zilver). dus het zal de zolder worden. en dan waarschijnlijk de kamer waar mijn boksbal (nog aan te schaffen), mijn platenspeler, mijn gitaar en mijn cd-s zullen zijn. de andere kamer zal een computerhokje worden met extra bed...

nu ben ik nog over de vorm van deze muur aan het nadenken. wordt het een blauwe muur met allemaal verschillende formaten en kleuren lijstjes? of wordt het een gecoördineerd geheel. allemaal vierkante nette lijstjes? ik denk dat het antwoord wel enorm erg logisch is. maar ik moet er toch over na denken. vooral nu de eerste foto's in lijstje moeten worden gestopt. zoals mijn mars volta vergroot foto. mijn bandgenoten foto. mijn kitty kat foto. een foto van mn vent. en dan moeten alle foto's van "vroeger" en oude en nieuwe vrienden ook nog worden genomen/ontwikkeld/gezocht en gelijst. was ik nu nog maar bevriend met die ene chik voor lijstjes met kleine prijstjes. maar goed.

dus wederom naar HEMA voor een paar lijstjes. heeft u nog wat te doneren? en met 'wat' bedoel ik foto's voor aan mijn muur. het liefste foto's van dingen waar ik bij was. mail het mij. of stuur het per post. jullie weten me te vinden.