dinsdag, april 19, 2005

Come On Come On

Natuurlijk kon ik het niet laten om vrijdag even de Boudisque in te lopen. Als je toch in Amsterdam bent. helaas is mijn platenspeler tijdelijk niet meer in tha house en dus was een tripje naar de Distortion pure zelfpijniging geweest (zoveel moois en ik kan het niet draaien!)

Toch redelijk gescoord bij de Boud. Een cd van the Von Bondies die ik al een tijdje wil hebben. Een dubbelaar met werk van vlak voor Jeffs zwembui. (Jeff Buckley- sketches for my sweetheart the drunk). En Band Red van het erg leuke Kaito.

De dagen worden enorm saai. maar vanavond heb ik een verzetje en een gesprek voor een te hoge functie, waar ik geen ervaring mee heb. nooit geschoten. en dus schiet ik er op los, want ik heb weinig zin in batterijen inpakken of folders vouwen (wat ik overigens echt wel zal doen mocht het nodig zijn). er zijn nu overigens weer drie solli's uit.

vandaag word mijn basgitaar dag. ik zal een beetje rommelen aan liedjes die nu nog in mijn hoofd zitten. daar heb ik tijd voor nodig en geduld en veel thee en geen afleiding. als je goed genoeg luisterd komen de liedjes gewoon naar je toe.. of het nu een The Tommies liedje is of voor een volgend project.

mm. ontbijten?? of chocolade koekjes en jus'd'o.