zondag, mei 08, 2005

TILT

..de band. tilt. was dat nou enorm leuk. enorm slecht. of enorm ertussenin?

ik heb er een lp van, maar mijn platendraaier staat bij paps (en ik ontdekte tot mijn grote gruweltjes dat mijn broer hem in bruikleen heeft...!!!). en dus doe ik het even met Libel. Het liedje dat op survival of the fattest staat. waarom ik opeens survival of the fattest luister, tussen mijn pj harvey/jeff buckley/kaito periode. eigenlijk alleen omdat het van die fijne baslijn-liedjes zijn. leuk voor mij om mee te proberen te spelen. natuurlijk legendarisch is lagwagons sleep, wat het eerste liedje is dat ik op bas leerde... op zombie van the cranberries na.. maar dat liedje hoeft niemand je te leren.. dat hoor je meteen.

in ieder geval. zijn de plannen van de madonna punkrock cover band weer eens herleeft en ik ben driftig op zoek naar tabs op internet van deze fijne muziek door fijne dame. hoewel ik de laatste tijd steeds meer moeite krijg met deze mevrouw. vraag niet verder.

ok. en verder?