dinsdag, mei 10, 2005

zenuwachtig en make up.

natuurlijk is het niets voor mij zo'n make-up party. en toch laat ik me overpraten door vriendin L. die mij ook al zover kreeg naar het jaren negentig feest te gaan. (hoe doet ze dat??)
ik zat gisteravond tussen de giebelende en niet giebelende vrouwen. het ene na het andere product werd besproken en bij het tweede dacht ik al wat doe ik hier. laat staan na het vierde. van de meeste producten krijg ik toch uitslag in de vorm van puistjes, rode vlekjes, bultjes, of schuim op de mond (ok het laatste niet). en zo niet dan gebruik ik ze niet. ik kan je een enorme mand vol met spulletjes laten zien, die ik heb maar niet gebruik. behalve lipgloss mascara en oogpotlood wordt er weinig met mijn gezichtje gedaan. een pukkel-aan-stipper in geval van nood bij sollicitaties. (zoals vandaag) that's it. carr is vaak oh naturel wat make up betreft. ik kom niet voor niets uit een punker-vriendengroepje. ik ben veel te jongensachtig voor make-up. als ik een beetje mascara draag krijg ik al te horen dat ik er goed uit zie, dus meer ga ik echt niet verspillen.

maar goed. zo de trein en bus pakken naar het gesprek. ik ben benieuwd. echt!
ik hoop dat oud vriendje R me even belt want we waren van plan wat te gaan drinken deze week. maar als je in honderd bands zit dan is afspreken moeilijk. en misschien zijn dat soort dingen dingen die je roept om van iemand af te komen. toch? ik moet al maanden afspreken met een oud collega die ik niet zo interessant vind. zo goed konden we niet met elkaar opschieten en ik heb al genoeg mensen die ik aardig vind en waar ik contact mee wil hebben.

er staat nog steeds een etentje op de planning en ik ga aankomende periode vaker naar oud thuisfront om aan vespa te kluntselen dus bezoekjes aan oud stam cafe staan op het punt van gebeuren. dan wordt mij al een tijdje verzocht naar amsterdam te komen voor bandjes verwisselen en gezellige tijd. lijkt me prima. lijkt me leuk. maar wanneer? dan nog eens afspreken met meisje voor nieuwe band. op zoek naar iemand voor gitaar of bas in the imm.mad.donna's en tussendoor mega veel verjaardagen. aankomende week effe niet en dus dan de kans pakken om dingen te ondernemen. echter weinig geld en veel reiskosten is niet ideaal... en mijn bankpasje begint weer te haperen. ik haat bankpasjes van abn.