maandag, april 18, 2005

w.erk #10928

ik haat werk zoeken. het maakt me enorm lui. hele dagen wegkwijnend achter de tv/gitaarversterker/wasmachine (hey ik doe wel wat!). vandaag staat er echter wel het een en ander op het schema. aangezien ik een luie dondersteen ben, noteer ik het in dit blogje zodat ik mijzelf er aan ga houden.

*cwi inschrijven.
*amersfoortse courant van ouders doorpluizen voor vacatures, eventueel brieven schrijven
*belletje kennis arbeidsburo
*bezoekje moeder en oppaskinderen.
*verjaardagskaart op de bus doen.
*auto uitruimen en schoonmaken.
*gebedje doen voor de mini die ik misschien via via kan krijgen (!!bid met me mee!!)
*'s avonds slaapkamer opruimen
*ex-werk-kleding strijken (klote klus die wordt uitgesteld)

waarschijnlijk ga ik het niet allemaal doen maar alles wat bovenaan staat is het belangrijkste.
ugh. dingen doen. er zijn zat dingen die ik moet doen, maar die zijn zo saai. bijvoorbeeld al de schuur leeghalen en alles in dozen stoppen voor onze upcoming verhuizing. bijvoorbeeld het beddegoed verschonen wat ik gisteren wou doen. maar kom op zeg, als ik dan een luie mofo zonder werk ben dan wil ik in mijn tijdelijke staat van werkloosheid wel dingen doen die ik normaal niet kan doen. midden op de dag met mensen afspreken. of een geniaal liedje bedenken met mijn gitaartje.

en nu, ga ik me aankleden en ontbijt eten. dat moet ook nog gebeuren. zucht.