woensdag, april 13, 2005

oude tijden herleven #2

ik heb maandag een doosje binnengehad bij de post. in dat doosje zaten 5 zines en 16 cassettes. 6 cassettes voor 6 bands die erop staan. de andere tien om te verkopen en te verspreiden. ik had het pakketje moeten krijgen voor zaterdag. maar dat is niet gebeurd. een grote fuck-up van de ptt..kpn.

ik heb net zo'n bandje zitten luisteren. oude tijden herleefden. ik zat weer met een cassettedeck naast mij op de grond te luisteren naar het moois op het bandje. leuke liedjes. minder leuke liedjes. ik was vroeger wel een cassette chick. dansen op madonna's holiday *de nieuwe cover van the tommies?* en the bangles. met mijn recorder naast de radio en dan liedjes opnemen en hopen dat erik de zwart een keer niet door het einde of begin heen praatte.

en aan de demo moet erg veel geschaafd worden en heb besloten dat het geen verstuurbare versie is. hij is echt TE slecht. veel fouten. en dat maakt het een beetje te rammelig. en we willen niet de geschiedenis in als rammelig. dus als je opnames van mijn band wilt horen kun je de site binnenkort checken en het bandje kopen.