vrijdag, april 15, 2005

d.emo twee

nou. dan denk je hij is klaar. luister je em af, klinkt werkelijk waar alles bagger. waardoor ik mijn carriere in de muziekwereld weer eens afgeschreven heb. net als overigens alle kansen op een carriere. aangezien ik geen diploma's heb, heb ik ook geen kans op banen. mensen kijken niet naar mensen, maar naar diploma's. urgh.

dus ik zit nu nog maar drie dagen thuis en heb het nu al gehad. de verveling slaat toe. ik heb mijn ondergoed en sokken mandje weer eens opgeruimd (enkele sokken weggegooit). en naast al mijn opgeruim en gerommel heb ik een nieuw liedje geschreven met ontzettend mooi klinkende accoorden en nog geen einde, maar wel het begin en ik hoop dat ik een einde kan bedenken zonder renske.

ik ga zondag de demo nogmaals beluisteren en checken wat we er nog aan kunnen redden qua geluid. dan ga ik tevens mijn vespa zijn echte witte jasje geven en hopelijk ook al het roze spuitwerk klaar krijgen.

juist. ik word wel enorm inactief van thuis zitten... bughhhhh. straks amsterdam. om cassettes te verkopen en zines. en te kletsen met lieve vriendjes en vriendinnetjes.