zondag, maart 27, 2005

de jaren negentig #2

oh. en... dat feest was te fout. opeens realiseerde ik mij ten midden staande van vrouwen zo oud als mijn moeder (!! inclusief zelfde dansje en haar !!) dat ik de jaren negentig bewust heb weggeworpen uit mijn geheugen.

het begon met twintig keer Nakatano ofzo. en toen kwam het. DE reden om de jaren negentig te haten. Cotton Eye Joe.. wat ik waarschijnlijk fout heb gespeld. vreselijk.

en ook erg: de dansjes. Sex on the beach: dansje. Macarena: dansje. Nog een paar kut nummers: dansje. en dat je je eigenlijk meteen afvraagd waarom je er bent. en dan beginnen ze marco's eerste hit te draaien en zit je weer in de kleedruimte van de gymzaal van je lagere school. allejezus wat een slecht tijdperk die jaren 90. en iedereen droeg jaren 90 kleding. alleen dan niet expres.