woensdag, april 06, 2005

tiepmiep

.opeens heb ik tiepmiep aspiratie. als ik mijn droomjob niet kan krijgen (wereldberoemd worden bij MTV en mtv nl weer terug naar de glory days brengen), moet ik keuze twee omarmen.

vandaag drie sollicitaties de deur uitgedaan. dit betekend vaak email checken en actief dingen doen en kranten lezen.

en in de werkeloze tussentijd kan ik gitaar spelen. (good) terwijl ik zoek naar doelloos werk (bad).

maar goed. opeens heb je het. je wordt secretaresse. je belt. je beantwoord vragen. je draagt kekke rokjes. ik weet niet. opeens wordt het aantrekkelijk. zo'n bureau-baan. de andere sollicitaties die de deur uitgingen waren van meer haalbare aard: horeca. ja. ik ben een horeca muts.

maar goed. misschien binnenkort zo'n veel te dure beroepskeuze test. en niet die van de LOI, want dan moet ik opeens een studie "ict voor beginners" doen. En ik weet niet waarom maar volgens de loi test ben ik een economisch commercieel persoon. yeah right.

economie... houdt bij mij in: hoeveel geld heb ik in mijn knuistjes?