maandag, maart 28, 2005

d.emo+Thermals

soms kun je een enorm enerverende dag hebben. zo heb ik vandaag heerlijk van 1 tot half 5 met mijn bandje de demo in gespeeld. we hebben ieder liedje twee keer gedaan.. en aangezien het gewoon met een md speler werd opgenomen was dat ook wel genoeg. het klonk ok. er zitten her en der wat foutjes in, maar dat is de charme van een demo (n'est pas?). ooit komt er een gepolijste versie. ook onder supervisie van mijn broer Erik (www.deveek.nl)

pff. wel vermoeiend hoor. en zelfs een snaar gebroken! (de A....) Fuckin' A... wat me op het volgende onderwerp brengt: The Thermals. Vanavond. Melkweg. Ik ben stoer. Ik heb een kaartje. Mijn vriendinnen houden niet van the thermals (of hebben geen geld) en dus ga ik solo. ja. in mn eentje. dat is de tweede keer in mijn leven dat ik dat doe. in mn eentje naar een concert. ik ben namelijk enorm bang om in mn eentje ergens te zijn (dit is de reden dat ik niet zo vaak naar bands ga denk ik). want pff. dat is niet echt leuk... 1 sinas bestellen.

overigens was de enige andere keer in mn eentje, een Queers optreden in de WillemII. Ik heb toen wel door mijn alleenzijn een leuke tijd gehad met de bassist en mister J.Queer. Erg gezellig indeed.

anyway. ik heb voor het eerst sinds jaren weer een LiveXS thuis liggen. Nostalgie. Manifesto en liveXS.