zaterdag, april 09, 2005

vanavond occii

vanavond met vriendin L naar bandjes avond met meidenbandjes. mijn eigen bandje had kunnen spelen... al was onze bassiste nog in het land. bij terugkomst dan maar. Misschien een beetje bij de deur staan tussen de domme danspasjes door. besloten met vriendin L (vriendin L noem ik zo, omdat dat bijdraagt aan haar mysterieuze gedrag) dom te dansen en te infiltreren in dit netwerk van meidenbands (overigens ben ik al aardig geinfiltreerd aangezien ik de helft van de aanwezige muzikanten ken). netwerken is het woord van vanavond. helaas nog niet de bandjes uit belgie ontvangen om te verkopen en uit te delen...

ugh.

en de tranen met tuiten...
millionaire is uitverkocht. helemaal niet gek natuurlijk, maar wel enorm balen. dit had het optreden van 2005 kunnen zijn, maar ik was er te laat bij. net als bij le tigre. ik heb nog niet veel geluk dit afgelopen jaar.