vrijdag, december 28, 2007

begin 2008 goed



007 was voor mij het jaar van:
de lof of mij lijf ontdekken in iemand die ik al jaren een beetje ken.
met the tommies een cd opnemen met de beroemde sack-o-nielsch.
het verlies van een drummende vriendin en daarmee het eind vd beste meidenelectropunkband van nederland.
een heel erg grote notarisrekening.
25 worden.
verhuizen, terug naar de roots.
het opzetten van een eigen boekingsburro'tje, samen met Manuela.
gouden jurkjes.
twijfel over werk, toekomst, etc.
maar ook wel tevredenheid met alles wat ik heb.

hopelijk was jouw 007 net zo goed en wordt jouw 2008 ook nog beter!

met oud & nieuw zit ik bij J&I te trivianten/WII-en/eten-drinken. gezellie!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

We gaan geen triviant spelen. We hebben het W-F spel, is veel leuker.

J&I

10:11 a.m.  

Een reactie posten

<< Home