zaterdag, november 10, 2007

feestjes en fluisteren

het begon al aan het begin van de week. zere keel. zere oren. pijn bij het doorslikken van mijn slokjes thee. het zat er aan te komen.

toch liet ik mij niet uit het veld slaan en ging vrijdag gewoon oefenen. met weinig stem over. daarna rende ik naar de trein om op tijd te zijn bij de bar en boos in leiden. gezellig! want een recipe book feestje met goede bands en goede sfeer. en goedkope cocktails, die ik links liet liggen.
ik had een gezellige avond maar mijn stem werd minder en minder.

tot er weinig overwas behalve een schattig gegiechel.

vandaag was het nog erger. ik werd wakker en was stil. er kwam geen geluid uit. nu kan ik op fluistertoon mijn woordje kwijt en neem ik isla moos en trachitol. wie weet helpt het. in ieder geval heb ik meer geluid dan eerst.

na het succes van gisteravond maken manu en ik ons al op voor onze volgende feestje.
hartstikke leuk, gewoon komen zou ik zeggen.