vrijdag, december 07, 2007

almere yeah baby uh!

vanavond speelt mijn kleine trio in de wereldstad Almere. not just any place in almere maar ALMERE HAVEN. dit dorpje, genaamd Almere, heeft in 20 jaar tijd 8 stadskernen en bijbehorende stations uit de grond gestampt. een thuis voor duizenden forensengezinnen.
ja. je zou er maar wonen.

maar vanavond hou ik van almere. hou ik van almeerdernaars (uh?) en praat ik over leuke dingen met de geboren-getogen-locals. almere

ik ben er nog nooit geweest. maar er gaat een bus vanaf ongeveer het huis van m (oost amsterdam je weet) naar centrum almere haven. (ja je hebt almere centrum centrum en almere haven centrum). fantaaastisch. ik ben erg benieuwd! zijn er daar leuke mensen, aardige vriendelijke lui? en treinen terug naar amsterdam na ons optreden?

we spelen op een gehuurd drumstel en komen met een gehuurde auto. veel zullen we dus niet aan deze ervaring overhouden. behalve natuurlijk de herinnering aan almere.

dinsdag hadden m en ik een niet zo best bezochte avond, uiteindelijk was het wel intiem en de bands supersuperaardig. we hebben nieuwe vrienden gemaakt en uitnodigingen voor eet-partijen en bandjes kijken in de US of A. de jongens van het hoofdprogramma maakten mooie simpele luisterliedjes wat op een dinsdagavond natuurlijk achteraf minder goed valt. dinsdagavond valt over het algemeen nooit goed, want wíe gaat er nou om dinsdagavond naar een band kijken? misschien herzien we dus onze avondindelingen...

overigens zijn er veel spannende ontwikkelingen in de lucht. we doen t lekker zou ik zeggen. we zijn natuurlijk ook nieuw, meisjes, exciting, en hebben leuke goede ideeën.

14 december de volgende The Recipe Book avond: een benefiet voor BAr&Boos. leuke tent in Leiden. Ze hebben veeeel centjes nodig en wij helpen. ik ben er vroeg samen met mijn lief om een en ander te doen. dan om 12 uur verjaar ik.

dit weekend Speedfest (guestlistbaby) en de kift (noggeenguestlistbaby). het weekend erop dus Bar&Boos, Ellen ten Damme én mijn verjaardag.

KEK!!

2 Comments:

Blogger FROMMEL said...

almere haven.....trapnotov? jezus daar ligt mijn jeugd in dat gat......

6:08 p.m.  
Blogger carolien said...

nee. in de bg 22 24 een nieuwe atelierruimte met kunst, film en muziek.

en de mensen daar waren heel relax!!

2:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home