donderdag, oktober 25, 2007

vandaag heb ik er een...

... een k-u-t-humeur.

grommend en snauwend loop ik door ons kantoorpand. af en toe boos kijkend. ik kan het aardig. dat boos kijken.

ik ga zo op de markt een turkse pizza halen. soulfood. o.i.d.

en later op de dag doe ik wat geshop in hoorn. hang ik misschien aan de bar van mijn oude stamcafé. en eet ik opgebakken boerenkool. mmm.
ook ga ik eindelijk die fucking tour plannen. ik word gek van alleen maar dromen en denken, tijd om te doen. we beginnen met 4 dagen duitsland. na onze stubnitz ervaring zijn we toch wel verknocht geraakt aan die leute (erg vriendelijk en het schijnt bij optredens dat ze ook nog klappen en enthousiast worden! en soms zelfs dansen en springen!). natuurlijk vraag ik me af, of dit alles wel haalbaar is, maar zodra de nieuwe foto's er zijn gaat er een tornado aan wij-willen-spelen-emails uit.

en dankzij nieuwe connecties in belgie en een heuze 'partner' in frankrijk hoeft de wereld niet lang meer te wachten.

Die tommies liebe dich!
Les tommies aime-toi!
the tommies zien u graag!